2011. szeptember 2., péntek

Nyárösszegző

Hamar eltelt az idei nyár (is), ami nekem az utolsó, diákként eltöltött nyaram volt.
Az elmúlt nyarakkal ellentétben most nem terveztem nyári munkát. Nyilván jó lett volna pénzt keresni, de mire vége lett a vizsgáknak, minden hely betelt. Úgy meg nem akartam járni, mint tavaly, amikor is egész nyáron munkára vártam és csak egynapos meló lett belőle. (Ráadásul olyan munka, ami nem nekem való.)

A korai gyümölcsérésnek köszönhetően a június második fele otthoni munkával telt. A baracklekvárfőzés idén sem maradhatott el, de a meggymagozás nélkül meglettem volna. :) Július elejére elfogytak a gyümölcsök és végre élvezhettem volna a Balaton hűsítő habjait, ha az időjárás is engedte volna. Merthogy a júliusban uralkodó hideg és esős idő sajnos nem kedvezett a strandolásnak. Az augusztus viszont igazi kánikulai időt hozott, így a nyár utolsó hónapjára nem lehetett panasz.

A legtöbb nyári programomat sajnos beárnyékolta a rossz idő. A középiskolai évfolyamtalálkozó első napjára például szabadtéri bográcsozást terveztek a szervezők, de az esőre való tekintettel végül fedett helyen készült el a vacsora. A július utolsó hétvégéjén esedékes berkenyei junkietalálkozó idején már nagyobb szerencsénk volt, mert csak a hazaindulás napján esett az eső.

Mivel nyáron általában több időm van a sorozatok pótlására, így most is írtam egy listát erre vonatkozólag (ami egyébként semmit nem változott a tavalyihoz képest). Tudtam, hogy az összes felírt sorozatot nem tudom megnézni, de arra sem számítottam, hogy hozzá sem nyúlok ehhez a listához. Hiába várt rám a sok megnézendő és pótlandó sorozat, inkább filmeket néztem helyettük. Csak augusztus elején kezdtem nagyobb dózisban sorozatot nézni. Szintre hoztam a Justifiedot, illetve megnéztem a Shadow Line, a Downton Abbey és a Borgiák első évadját.
Hamarosan kezdődik az új sorozatos évad, nekem viszont még mindig sok az elmaradásom, úgyhogy most nem várom annyira az idényt, mint az elmúlt években. :)

1 megjegyzés:

  1. Az idei nyár nekem rövidebb volt, mivel július elejéig dolgoztam. (Ugye mivel egyelőre egy általános iskolában dolgozom, így a nyári szünet engem is érint).

    A nyár többi része nagyrészt igazából tervezgetéssel telt, ugyanis most ősszel meg szeretnék valósítani valamit, ami reményeim szerint alapjaiban változtatja meg az egész életemet. (Most nem fejtem ki hosszabban, a személyes blogomon, meg Twitteren úgyis róla.)

    Ami a filmeket és a sorozatokat illeti, mostanság kicsit úgy érzem néha, hogy egyre kevesebb kedvem van hozzá, de még azért van. :)

    Sorozatok terén a visszatérő nyári sorozataimat (Warhouse 13, Torchwood) néztem, valamint elkezdtem az "Alphas"-t. Valamint megnéztem a "Shadow Line"-t, és a "Luther" első két évadját is.

    Hiánypótlásom is akadt, befejeztem a "Hawaii Five-0"-t, illetve befejeztem a "Merlin" 3. Évadot.

    Ilyenkor nyáron pár sorozatot újra is néztem, amiket már régebben láttam, így pl. kedvenc színésznőim (Jessica Alba, Michelle Ryan) sorozatai közül újra néztem a "Bionic Woman"-t, meg a "Jekyll". Ezekkel gyorsan végeztem, mivel az egyik 8, a másik 6 részes. Aztán elkezdtem újra a "Dark Angel"-t is. (Az 1. Évad végéig jutottam.)

    Ezeken kívül megnéztem a "Doctor Who" első négy évadját újra.
    Amiket újranéztem, azokat már mind úgy, hogy eredeti nyelven, mindenféle felirat nélkül.

    VálaszTörlés