2011. szeptember 26., hétfő

Pan Am - pilot

A 60-as évek és a stewardessek miatt várós volt a Pan Amet, de sajnos ettől a pilottól sem voltam elragadtatva.

Történetről nem igazán lehet beszélni. Négy-öt stewardess és két pilóta sorsát követhetjük nyomon (a nevükre már most nem emlékszem, pedig friss élmény az epizód), amit flashbackek színesítenek. Ez akár még jól is elsülhetett volna, de már a pilotban látszik, hogy ezzel csak az időt akarták kitölteni. Hiába érdekes a téma, a sablonos karakterek miatt unalmas lett az epizód. A kémes szállal sem sikerült feldobni az USA-London repülőutat, szinte minden klisét ellőttek, amit el lehet.


A korszak hangulatát sikerült visszaadni (zene, frizura, ruhák), de ez édeskevés egy jó sorozathoz. A karakterek gyengék, sztori helyett pedig nagy adag szappant kaptunk. Kizárt, hogy maradjak a folytatásra.

Értékelés: 3.5/10

3 megjegyzés:

  1. Most így már a 8. rész után szerintem jó ez a sorozat:)

    Szerintem...:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor lehet, hogy én vártam a Pan Amtől túl sokat. Vagy szimplán jobbak a későbbi epizódok, ez is előfordulhat. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor nincs más hátra. Nézd meg a többi részt is..:)

    Mondjuk ez egy egyszerű sorozat. Nobel és Oscar díjat ne várj tőle, de ami vállalnak abban szerintem jók:)

    Ámbár a legtöbb sorozattal szemben kissé maliciózus vagy. Szóval...

    VálaszTörlés