2013. január 1., kedd

Fogadalmak

"Ünnepélyesen fogadom, hogy..."

Ha nem is ilyen magasztos szöveggel, de általában szoktam újévi fogadalmat tenni. Amit persze az esetek nagy többségében nem is igen tudok betartani. Sosem szoktam lehetetlennek tűnő dolgokat ígérni, de most hátha sikerül betartani őket. Íme a lista:

- "Nem leszek olyan lusta, mint tavaly."
Az egyetem óta eléggé ellustultam, sokszor megesett, hogy elhalasztottam a tennivalóimat vagy nem jól használtam ki a rendelkezésre álló időt. Ez persze hosszútávon nem jó, úgyhogy ezt a fogadalmat mindenképpen be akarom tartani.
- "Több sorozatot és filmet fogok nézni."
A 2012-es poszttermést végignézve nem panaszkodhatok, hiszen majdnem mindenről sikerült írnom, amiről szerettem volna. Ami kimaradt, azt még tudom pótolni később. 
Sorozatok tekintetében viszont nagyon sok a félbemaradt évad, amiket valahogy sosincs kedvem befejezni. Van köztük olyan is, amiből csak az utolsó évad vár megtekintésre, úgyhogy a fogadalmam első fele leginkább erre vonatkozik. 
A filmeket meg jobban el kell osztanom év közben, hogy ne decemberre maradjon az év filmtermésének 70%-a.


- "Többet fogok olvasni."
Az egyetem alatt gyakorlatilag körbe voltam bástyázva könyvekkel (elsősorban szakkönyvekkel), ezért kellett egy kis idő, hogy visszatérjen az olvasási kedvem. Az olvasnivaló megvan, már csak időt kell rá szánnom.
- "Többet fogok pihenni."
Legalábbis megpróbálok visszatérni a napi 6-7 órás alvásidőhöz. Körülbelül egy éve fáradozom ezen és volt egy időszak, amikor ez sikerült is, de az utóbbi időben megint csak annyit tudok aludni, mint az egyetem alatt (4-5 óra, ami nagyon kevés). Persze a sok éves bagoly-életmódról nehéz pacsirta-módra váltani, de hátha idén sikerülni fog. 
- "Többet tartózkodom majd a szabadban."
Ezt tavaly is megfogadtam és sikerült is betartanom. :) Egy stresszesebb nap után jólesik járni a várost és kiszellőztetni a fejemet. 
- "Tökéletesítem a főzőtudományomat."
Szeretek főzni és kísérletezni az ízekkel, ételekkel. Persze nem mindig úgy sikerülnek, ahogy én szeretném, de a lehető legtöbb konyhai fortélyt meg akarom tanulni.

Biztos van olyan, amit kifelejtettem, de hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Aztán egy év múlva meglátjuk, sikerült-e megvalósítani őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése