2010. június 25., péntek

Kreatív Blogger-díj

Köszönöm sajtosrolonak a díjat, megtisztelő.
Íme:


A szabályok: megköszönni, és linkelni, akitől kaptam. Kitenni a díjat. Írni kell magamról 7 dolgot, majd továbbadni 7 embernek és linkelni is őket.

1. Imádom a tavaszt és a nyarat.

2.
Szeretek sorozatokat és filmeket nézni. Régebben jobban szerettem a filmeket, az utóbbi időben viszont a sorozatokat kedvelem jobban. Ennek egyik oka az, hogy a sorozat jobban meg tudja mutatni a karakterek fejlődését.

3. Egyetemista vagyok, most fejeztem be a negyedik tanévet, másfél év múlva kapom kézhez a diplomámat (feltéve, ha semmi nem jön közbe).

4. Középiskolai tanárnak készülök.


5. Kábé 10 éve ez a nickem, az első e-mailcímem létrehozásakor keletkezett. Olyan felhasználónevet szerettem volna, ami tükrözi a zeneszeretetemet (nagyjából minden stílus) és amiben az igazi nevem is benne van.

6. Közel áll hozzám a latin mentalitás és életstílus.

7. Utálom az igazságtalanságot és azt, ha bántanak valakit.

Akiknek továbbadom a díjat:

Dentorel
Desmond Wallace
cat
teddike
Donnie
Wynonna
Függő

2 megjegyzés: