2010. június 9., szerda

Leap Year (Szökőhév)

Régen volt filmkritika, aminek sajnos több oka is van. Az egyik az időhiány, ugyanis egyszerűen nem tudom utolérni magam, a másik meg a lustaság, mert hiába van mindig egy-két film a gépen, valahogy mindig a sorozatoknál kötök ki. :)

Múlt héten viszont végre akadt egy szabad estém, amit filmnézéssel tölthettem. A választásom a Leap year (Szökőhév) című filmre esett és annak ellenére, hogy semmi előismeretem nem volt a filmről, remekül szórakoztam rajta.

A sztori röviden: Anna, aki dekoratőr Bostonban, Írországba utazik a barátja, Jeremy után, hogy egy ír hagyománynak megfelelően megkérje a kezét február 29-én. Hogy ne legyen olyan egyszerű, Anna gépe viharba kerül és Dublin helyett Cardiffban landol. A lány azonban ragaszkodik a tervéhez, mindenáron el akar jutni Dublinba és ezért minden követ kész megmozgatni. Megismerkedik Declannel, aki egy kicsi, lepusztult fogadót üzemeltet és felajánlja, hogy elviszi Annát Dublinba. Az út kalandosnak ígérkezik és ahogy az az ilyen típusú filmeknél lenni szokott, Anna rájön, hogy nem Jeremy nem alkalmas arra, hogy összekösse vele az életét. Anna és Daclan egymásba szeretnek és a film végén összeházasodnak.

A film hihetetlenül bájos, ami a remek színészi játéknak köszönhető, a táj gyönyörű, összességében nagyon hangulatos film a Leap year.

Értékelés: 8/10

1 megjegyzés:

  1. Teljesen megfeledkeztem erről a filmről!
    Én is meg akarom nézni, remélem, a napokban sikerül.:)

    VálaszTörlés