2010. május 17., hétfő

Upfronts 2010

Ismét itt az upfronts, vagyis az a hét, mikor kiderül, milyen sorozatokra számíthatunk ősszel. Melyik kapott kaszát, melyiket láthatjuk jövőre is és mik lesznek az újoncok.

Tavaly, mikor még nagyon új voltam ebben az egész rendszerben, csak kapkodtam a fejem a sok újdonság láttán. Idén azonban sokkal óvatosabb leszek. Ennek az az oka, hogy tavaly szinte csak abc-s újoncok mellé tettem le a voksomat (V, FlashForward, Eastwick, Happy Town és hát a Romantically Challenged is ide tartozik), amiből csak a V maradt életképes és kapott berendelést a következő szezonra. Ráadásul az újoncokból hármat fordítottam is (Eastwick, Romantically Challenged, a Happy Town még nem zárult le) és bizony nagyon rossz érzés volt, hogy mindhárom kaszát kapott. Az Eastwick ráadásul az évad közepén, ami azért fájó, mert nem kapott normális lezárást a sorozat.

Ebben a bejegyzésben nem fogom egyenként kilistázni a berendelt újoncokat (azt mások megteszik helyettem), viszont egy listát mindenképpen írnék azokról, amikbe minden bizonnyal belekezdek ősztől.

Kezdjük az NBC-vel (aztán majd naponta frissítem a bejegyzést).

1, Undercovers
Két dolog: JJ Abrams (Lost és Fringe szülőatyja) és kémsztori (amolyan Mr és Mrs Smith). Ennyi elég nekem, hogy azt mondjam, ez a legvárósabb pilot jelenleg. Olyannyira, hogy akár még a fordítása is szóba jöhet.
2, Outsourced
Better off Ted utánérzés. Munkahelyi szitkom, ázsiai emberek vs. amerikaiak. A kultúrális különbségekből sok jó dolog kisülhet belőle.
3, The Event
Összeesküvéses thriller. Talán okosabban megvalósítják az ötleteket, mint a Flashforwardnál tették.
4, Perfect Couples
Szitkom három pár útjáról (randis és házaspár is), akik az ideális kapcsolatot keresik. Midseasonben várható, nézősnek tűnik.
+1 Love Bites
Csajos, cuki és egy kicsit rózsaszín. Trailer alapján nem tűnik rossznak.

Az NBC-től ennyit tervezek. A többi újonc számomra érdektelen.

FOX

Rövid leszek: egyik újoncot sem várom. Nem rossz a felhozatal, egy-kettő talán kap folytatást is, de egyik sem érdekel annyira, hogy belenézzek.

ABC

1, No Ordinary Family
Sok másik sorozatra hajaz a sztori (Lost, Heroes, Misfits), de szerintem ez nézős lesz nálam.
2, Better Together
Jónak tűnik sztori alapján, de nem lesz hiányérzetem, ha nem fér bele a sorozatos menetrendembe.

CBS

Ugyanaz a helyzet, mint a Foxnál: egyik újoncot sem várom.

CW

1, Nikita
Remek sztori, ütős trailer és engem máris megvettek őszre. Kábé annyira várom, mint az Undercoverst, szóval ezt tuti, nézni fogom.

És ezzel le is zárult a networkös upfronts.
Gyors rangsor alapján a következőképpen alakul a lista a várakozási faktort tekintve:
1-2. Undercovers - Nikita (90%-90%)
Nem tudom, melyiket várom jobban. Nagyon jónak ígérkezik mindkettő.
3, The Event (85%)
4, No Ordinary Family (80%)
5, valamelyik szitkom a fentiek közül, még nem döntöttem el, melyikbe kezdek bele elsőként (65%)

1 megjegyzés:

  1. Gondolom, hogy rossz lehet, hogy azokat elkaszálták, amiket fordítottál.:( Az Eastwicket még nem tudtam elkezdeni, nyárra csúszik, csak még előtte meg szeretném nézni a filmet is.

    Amiket írtál, azok közül engem csak ezek érdekelnek: Undercovers, Love Bites, No Ordinary Family (Julie Benznek nagyon örülök), Nikita és The Event kicsit csak, mert a sztori annyira nem, de Scott Pattersont kedvelem, és sokszor egy színész is elég, hogy érdekeljen valami.:)

    Jó ötlet, hogy linkelted a junkien az "adatlapjukat", így nem kell keresni, ha vissza akarja nézni az ember, egyszerűbb.:)

    VálaszTörlés