2022. augusztus 31., szerda

Tavaszi és nyári kedvenceim

Legutóbb márciusban gyűjtöttem össze azokat a szerzeményeket, amikkel gazdagodtam. Viszont a tavaszi dolgok összegyűjtésére júliusban jutottam el, ezért úgy voltam vele, hogy akkor már összevonom a nyáriakkal és egy posztban írok róluk. (A bejegyzés nem szponzorált.) 

 - Idén, huszonvalahány év után megváltam a neszesszeremtől, ezért szükségem volt egy újabb darabra. A Pepcoban találtam is olyat, ami minden szempontból megfelel. Tökéletes a mérete, az elosztása, masszív az anyaga, úgyhogy remélem, sokáig tudom majd használni. Az előtte levő kisebb darab hivatalosan sminktermékek utaztatásához használható, de a vitaminjaim is kényelmesen elférnek benne. 

- Ha már tárolók, akkor ezen a vonalon haladok tovább. Bár a nyaralás sajnos idén is kimaradt, biztosan lesz majd alkalom a jövőben, amikor ismét lehetőségem lesz utazni. Általában nem hordok sok ékszert a mindennapok során (és nyaraláskor sem), de mivel nem túl nagy ez a dobozka, sokkal kényelmesebb és praktikusabb fülbevaló vagy nyaklánc tárolásához, mint a ruhazseb. 

- Még tél végén fogyott el az arckrémem és hosszas keresgélés után egy tápláló nappali és egy éjszakai hidratálókrém mellett döntöttem. Mindkettő nagyon jó választás volt, az elmúlt fél év során nem is használtam mást az arcápoláshoz. A tápláló krémnek kellemes az illata és nagyon hamar beszívódik, gond nélkül lehet rá sminkelni. A hidratálókrém pedig a napégést is remekül orvosolja, úgyhogy ezzel a két krémmel nagyon jól jártam. 

- A zöld csomagolású krémet lábápoláshoz vettem meg és bár kicsit hígabb az állaga a kívánatosnál, összességében elégedett vagyok vele. 

- A szempillaspirál és a lakkok utánpótlásként szolgálnak, mert nyáron kifogytam ezekből a termékekből. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése