2023. február 28., kedd

Őszi és téli kedvenceim

Fél év eltelt az előző bejegyzés óta, amikor sorra vettem azokat a szerzeményeket, amelyekkel a háztartásom bővült. Túl sok dologgal nem gazdagodtam, ezért nem lett volna értelme két külön posztra bontanom ezt a témát. (A bejegyzés nem szponzorált.) 

- Évek óta próbálkozom süteménysütéssel, de muffint még sosem készítettem. Miután beszereztem egy muffinsütőt, elhárult az akadály és jó néhány receptet ki tudtam próbálni. A végeredmény - amellett, hogy finom lett - könnyen elfogyott reggelire és gyümölcsökkel vagy csokival sokféle változatot tudtam előállítani. 

- Amikor nyár végén beszereztem a bézs színű neszesszereket, akkor szerettem volna egy táskát is venni, de sajnos lemaradtam róla. Utólag ezt már nem bánom, mert a képen látható darabnak nagyobb a tárolókapacitása, így sokkal jobban ki tudom majd használni. 

- Tél elején szembesültem vele, hogy a korábban használt ajakbalzsamom megromlott, ezért szükségem volt egy újra. 

- A lecsengő Covid-járvány egyik hozadéka számomra az volt, hogy szinte teljes mértékben áttértem a kártyás fizetésre. Egy bankkártyához nem feltétlenül kell nagy pénztárca, egy kisebb darab is ugyanúgy kihasználható, ráadásul kevesebb helyet foglal el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése