2022. március 20., vasárnap

Téli kedvenceim

Kicsit megkésve, de ismét sorra veszem azokat a szerzeményeket, amelyekkel az elmúlt hónapokban gazdagodtam. Ahogy a kép is mutatja, elég kevés dologról van szó. (A bejegyzés nem szponzorált.) 

- Régóta hiányzott a lázmérő a háztartásomból, ezért amikor a Lidlben kapható volt, akkor rögtön vettem is egyet. A tél folyamán használnom is kellett és bár én a "klasszikus" lázmérőkön nőttem fel,  nagyon egyszerű ennek a típusnak a használata és pontosan is mér. 

- A kávé szerves része a mindennapjaimnak, de hétköznap inkább a jól bevált cappuccino mellett szoktam dönteni. Hétvégén viszont több időm van és ilyenkor szeretem megadni a napindítás módját. A Monin szirupokkal nem most találkoztam először, viszont korábban nem tudtam elképzelni, hogy én valaha ilyesmit használjak. Erre a szirupra az egyik kolléganőm beszélt rá, aki már régóta ilyennel ízesíti a kávéját. Ő a karamellásra esküszik, azt viszont én nem kaptam. De ez a mogyorós is nagyon finom és a kávé mellett a zabkását is jól lehet vele ízesíteni. 

- Elfogyott a bőrradírom, úgyhogy ideje volt beszerezni egy újat. Ez az aloe verás eddig nagyon tetszik, mert nem karistolja össze a bőrömet, ugyanakkor szép tiszta és sima lesz, miután lemosom róla ezt a terméket. 

- A téli hideget elég nehezen bírom, leginkább a kezem szokta megszenvedni a hideg hónapokat. Emiatt a kesztyű alapfelszereltségnek számít nálam. Pamutkesztyűm már van, de szükségem volt egy "komolyabb" és melegebb darabra, ezért nagyon örültem, amikor Karácsony előtt ráakadtam erre a világosbarna velúrkesztyűre. Jó áron volt, nagyon puha és meleg a belseje, emellett tartós és elegáns. Remélhetőleg sokáig tudom majd használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése