2022. március 23., szerda

Sákovics Diana: Hol rontom el?

Fülszöveg: Hol rontom el? - kérdezzük magunktól számtalanszor, míg hiába várjuk az igazit és vele a boldogságot. Nyíltan, titkon vagy épp csalódásoktól elbizonytalanodva, de valamennyien szerelemre, bizalomra, közelségre áhítozunk: egy testi-lelki társra. A kérdés csupán az, hol keressük a másik felünket? És ha végre ráleltünk, hogyan tartsuk meg? 

Ezt a könyvet még tavaly télen szereztem be, de csak most volt időm elolvasni. Ahogy annak idején is írtam, a téma és az ismertető fogott meg ebben a könyvben, emellett nemrég egy olyan döntéshelyzetbe kerültem, amihez szükségem volt megerősítésre. Szóval a lehető legjobbkor talált meg ez a könyv és maximálisan azt kaptam tőle, mint amit előzetesen vártam. 

Világmegváltó gondolatokat nem tartalmaz a könyv, de így is nagyon hasznosnak éreztem. Néhány gondolatot különböző statisztikai adatokkal is alátámaszt a szerző és néhány ábra is segíti a szemléltetést. Bár a könyv végén elég hosszú a felhasznált irodalmat soroló lista, egyáltalán nem éreztem tankönyvszerűnek ezt a könyvet. Sőt, kifejezetten olvasmányos és könnyen követhető, a különböző élethelyzeteket kellő részletességgel mutatja be, ugyanakkor lényegretörő és sehol sem időzik el indokolatlanul sokat. 

Kifejezetten megnyugtatott, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal és hogy milyen elvek mentén érdemes párkapcsolati döntést hozni. Úgyhogy aki párválasztási vagy párkapcsolati problémával küzd, annak tudom ajánlani ezt a könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése