2019. szeptember 30., hétfő

Bryan Adams koncert

A szeptember 28-i Bryan Adams koncert plakátjaival már jó ideje tele volt a főváros, így én sem akartam kihagyni ezt a programot. Bár nem én vagyok a kanadai énekes legnagyobb rajongója, gimiben az osztálytársaimmal kívülről fújtuk a számait. A 2000-es évek közepe óta nem követtem Bryan Adams munkásságát, de úgy voltam vele, hogyha már egy ilyen nagy nevű előadó ad koncertet Magyarországon, akkor mindenképpen ott a helyem.


A Hősök tere már kora este zsúfolásig megtelt, gyakorlatilag egy gombostűt sem lehetett volna leejteni a közönség közé. Az előzenekar a Wellhello volt, akiknek csak néhány számát ismerem, azokat is inkább a #Sohavégetnemérős c. filmből. A hangulatot sikerült megalapozniuk a fiúknak, sőt még az esőfelhőket is elkergették.


Aztán este 7-kor megérkezett a színpadra az est főszereplője, Bryan Adams és egy szuperjó koncertet prezentált a közel 70 ezer fős közönségnek. Állati jól szóltak a dalok (a nagy slágerek és az újabb szerzemények is) és a gitárszólók, a színpadképet pedig óriási kivetítőkön lehetett követni. Sem Bryan Adams, sem a zenészek nem fiatalok már (az énekes novemberben tölti be a 60-at), mégis fiatalokat megszégyenítő energiával uralták a színpadot a koncert másfél órája során. Nem volt egy hamis hang vagy félresikerült produkció, minden a lehető legjobban és legprofibban zajlott.


Voltam már egy pár koncerten, de ez messze kimagaslott az eddigiek közül. Igazi, nagybetűs zenei élménnyel lett gazdagabb a közönség, még hazafelé is a koncert dalait dúdoltam és persze azóta is a koncert setlistjét hallgatom. Thank you, Bryan!
Azóta már felkerült youtube-ra a teljes koncert felvétele, de élőben azért mégiscsak más volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése