2019. október 28., hétfő

Normafai kirándulás

Az idei ősz különösen szép volt, gyakorlatilag október végéig élvezhettük a jó időt. Ezt igyekeztem kihasználni, így amint adódott némi szabadidőm, azt a szabadban töltöttem. Az ősz sosem tartozott a kedvenc évszakaim közé, de az elmúlt néhány évben egyre több szépséget találok benne. A Normafán eddig még nem jártam, ezért szinte meglepetésként ért az ottani erdő. Az ezerszínű természet, a puha levélszőnyeg, a csend és a tipikus őszi illat. Természetesen fényképezőgépet is vittem magammal. :) 

fák ezerszínű lombkoronával

az erdőben még kisvasút is közlekedik

nem én voltam aznap az egyetlen, aki a túrázást választotta

a vastag levélszőnyegből néhol kikandikált egy-két gomba is

annyira szép idő volt, hogy rövid ujjú pólóban sem fáztam :)

1 megjegyzés:

  1. Szép képek.... majdnem ugyanazon a napon jártunk ott. Én is tettem sétát, szerencsére szabadságon voltam és nagyon jó idő volt. Megnéztem az Erzsébet kilátóról a naplementét. Gyönyörű élmény volt. Van még egy köröm itt, mert nagyon érdekel milyen lehet hólepte alatt a normafa :)

    VálaszTörlés