2015. május 20., szerda

Murder of a cat - Rekviem egy macskáért (2014)

Clinton egy nap holtan találja macskáját háza előtt. Az állat gyilkosság áldozata lett. A férfi igyekszik kideríteni, ki követhette el a merényletet, a nyomozás közben pedig érdekes információkat tud meg házi kedvencéről. 


A krimi műfajával szinte mindent el lehet adni nekem, úgyhogy a tartalmi ismertető után kíváncsian vártam a filmet. Amikor vége lett, úgy éreztem magam, mint aki pofára esett. Az izgalmas sztori helyett ugyanis egy unalmas és vontatott cselekményvezetésű filmet kaptam, amire nem volt jó ötlet beülni. A macska meggyilkolásáig nincsen gond, utána viszont folyamatosan ugyanazt a 4-5 szereplőt járjuk körbe. Sok érdekesség egyébként nem derül ki az elhalálozott négylábúról, a városról és a szereplőiről viszont annál inkább. 


Vígjátékként már jobban megállja a helyét a film, bár nem sok jeleneten mosolyodtam el. A színészek alakítása rendben volt és a történetet sem volt nehéz követni, de az ilyen típusú filmekért utoljára a 90-es években rajongtam. Nem húznám le nagyon a filmet, de kétségtelen, hogy nálam eddig ez az év legnagyobb csalódása. 

Értékelés: 4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése