2015. május 16., szombat

Artmozik Éjszakája

Aki régóta követi a blogomat, láthatja, hogy szuperhősös vagy agyonhype-olt tömegfilmekről nincsenek posztok. Sosem rajongtam az ilyen filmekért, a művészfilmekért viszont annál inkább. Ezért is örültem, hogy a budapesti művészmozik megrendezték az Artmozik Éjszakája nevű rendezvényt (szám szerint a negyediket), melynek keretében este 6-tól reggel 6-ig lehetett mozizni. 


Miután mindegyik mozi műsorát átnéztem, a Tabán mozi mellett döntöttem. Érdekesnek ígérkezett a filmkínálat és nem akartam a négy mozi között rohangálni. Az alábbi filmeket sikerült megnéznem: 
Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje)
Liza a rókatündér
Vivian Maier nyomában
Rekviem egy macskáért
VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan

Mivel mindegyik filmet először láttam, külön posztokban írnék róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése