2013. december 31., kedd

Évösszegző 2013

Te jó ég, milyen gyorsan eltelt ez az egy év! Mintha csak tegnap írtam volna meg a beszámolómat a 2012-es évről. Ahhoz képest, hogy semmi extrát nem vártam ettől az évtől, rengeteg mindent hozott. Jót és rosszat is, de tulajdonképpen elégedett vagyok vele. 

Az év eleje munkával és betegséggel telt. Az állandó stressz, a megfelelési kényszer és a penészes falú iroda nem voltak túl jó hatással az immunrendszeremre. Az influenzából hamar meggyógyultam, de ezután szinte mindig volt valami bajom. A köhögés, a különböző fájdalmak és a szívproblémák voltak a leggyakoribbak. Ebből a kálváriából a márciusi mongolkodás zökkentett ki. Ha csak egy este erejéig is, de jól éreztem magam, a kora tavaszi főváros pedig lenyűgözött. Pár nappal később pedig a havazás miatt lehetett bosszankodni. 

A rendes tavasz rövid volt, de hozott egy pár olyan lehetőséget, amire ugyan régóta vártam, de nem reméltem, hogy valaha is összejön. Az egyik egy olyan munkalehetőség, amit egy évvel korábban szerettem volna megcsípni, a másik pedig a lakhatásomat oldotta meg. Ezek persze a nyaramra is rányomták a bélyeget, de így végre felmondhattam és oda tudtam figyelni a munkálatokra, hogy minden elkészüljön a tanévkezdésre.


A költözés és a munkábaállás egy kisebb zökkenővel indult: a nyári szünet utolsó napján ugyanis kórházba kerültem, mert úgy begörcsölt a gyomrom, hogy orvoshoz kellett mennem. Szerencsére pár óra után kiengedtek, de a mai napig nem tudják, mi okozhatta a hirtelen fellépő erős fájdalmat. Valószínűleg akkor jött ki rajtam az előző munkahelyem "jótékony" hatása. Azóta egyébként nem volt hasonló gondom (*lekopog*) és remélem, nem is lesz. 

Az ősz hamar elszaladt, az őszi szünet döbbentett rá, hogy nemsokára vége az évnek. A szünetben sem tétlenkedtem, de az év folyamán először tudtam kipihenni magam. Szépen rendbejöttek az idegeim és az év elején tapasztalt fájdalmak is elmúltak. Úgy éreztem magam, mintha újjászülettem volna. :) Így vágtam neki a novembernek és a decembernek, ami jobbára a karácsonyi készülődéssel telt. Énekelhettem az iskolai kórusban is (bár pont a karácsonyi műsorra betegedtem le), így az ünnepekre meg is volt az a hangulat, amiről a Karácsony igazából szól. 

És hogy mit várok a 2014-es évtől? Hogy legalább olyan jó legyen, mint a 2013-as volt. Fogadalmakat idén nem teszek, a tavalyi lista az új évre is ugyanúgy érvényes. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése