2011. november 12., szombat

Hiátus

A szeptembert követően kicsit megcsappant a posztok száma a blogon.
Októberben mindössze két évadkritika (egyik, másik) fért bele az időmbe és sajnos novemberben sem nagyon várható új bejegyzés. Ennek oka a szakdolgozat és az abból fakadó elhavazódás. Decemberben már visszaáll a megszokott rend és több írás is érkezik majd.

Néhány ízelítőül:
- Once upon a time pilotkritika (az epizódot már megnéztem, csak még nem jutottam el az írásig)
- Grimm pilotkritika
- Boss pilotkritika
- 2 Broke Girls pilotkritika
- Prime Suspect kritika (néhány epizód után)
- Person of Interest kritika (néhány epizód után)
- Homeland évadkritika (1. évad)
- Sons of Anarchy évadkritika (4. évad)
- Being Erica évadkritika (3. és 4. évad)
- Chuck évadkritika (4. évad és természetesen majd az 5. évad is)
- filmes bejegyzések
- és az év vége közeledtével egy-két személyes bejegyzés is helyet kap majd.

4 megjegyzés:

  1. Mostanában nekem is kevesebb időm jut mind a blogjaimra, mind egyáltalán az Internet-re (ehhez a bejegyzéshez is most írok, pedig majdnem egy hónapos :) )
    Nekem az oka egyszerűen annyi, hogy elköltöztem otthonról (meg Magyarországról is) és hát új életet kezdeni nem könnyű és elég időigényes dolog. De most már talán jó úton haladok, úgyhogy lesz időm blogolni is. :)

    A filmes blogomra is írtam ma két hónap után először

    A szakdolgozat nem egyszerű dolog, emlékszem nekem anno egyszerre kettőt kellett írnom, (Bár lehet, hogy ezt mondtam már) úgyhogy kitartást és egy kalappal hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :)
    Egy szakdolgozatot kell írnom, ami két részből áll [ 2 x 50 ezer karakter terjedelemben] és két konzulens tartozik hozzá. Néha úgy érzem, be tudom fejezni, máskor pedig azt, hogy ez reménytelen. Egy hét múlva már okosabb leszek. :)

    Én is kitartást és sok sikert kívánok neked a londoni élethez! (És köszi a kommentet! ;) )

    VálaszTörlés
  3. 2x50 ezer karakter, az már majdnem olyan, mintha két szakdolgozatot írnál. Az az érzés ismerős, hogy "Áh, ezzel sosem leszek kész", én is így voltam vele, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond.

    Köszönöm szépen én is a jókívánságot, igyekszem helytállni itt a nagyvárosban. (Egyébként megmondom őszintén, eddig pozitívan csalódtam, hiszen korábban azt gondoltam, hogy nem tudnék egy ilyen nagyvárosban élni, aztán tessék, szerintem egész jól elboldogulok eddig. :)
    Ráadásul az angol tudásommal sincs gond, mint kiderült. :) )

    VálaszTörlés