2010. április 5., hétfő

Tavaszi szünet

Így a szünet végén illene írni arról, hogyan is telt el ez az egy hét.

Először is mikor hazajöttem, a fél könyvtáramat hazahoztam, hogy na, majd most a szünetben tanulok és megváltom a világot. Csodával határos módon ez nem így lett. :P
Na jó, annyiban mégis sikeres volt a dolog, hogy az eltervezett dolgaimnak kicsit több, mint a felét sikerült megvalósítanom és ez elég nagy szó.
Kezdem a kötelező, vagyis a sulis dolgokkal.
Beadandók: a háromból egy elkezdve (elméletben teljesen megvan) és egy félig kész, amit a prezentáció alapján egy max. két délután alatt meg tudok írni. A pedagógiásnak nem álltam neki és még elméletben sincs kész (ez egyébként a rosszabbik eset, mert ha már fejben megvan, akkor a leírással nincs gond).
Prezentációk: kettő félig kész, a harmadiknak nem kezdtem még neki, sőt, igazából azt se tudom, mikor kell megtartanom. Mondjuk ezzel sok munka nincs is, egy délután alatt össze lehet hozni.
És akkor a sulis dolgokról ennyit.

Fordítás: egy feliratot sikerült összehoznom, azt is majdnem kétszer annyi idő alatt, mint máskor. Pedig most nem is volt nehéz a szöveg, csak hát ha fél óránként el kell rohanni valahova (ügyintézés, kerti munkák, stb.), és így nehéz volt időt szakítani rá.
Sorozatok: a hetieket szinten tudom tartani, mivel sokkal kevesebb sorozatot nézek most hetiben, mint ősszel. Azt el kell mondanom, hogy néhány kivételtől eltekintve (Seeker például) nagyon jó epizódok voltak most (Castle duplarész második fele, SupNat, Fringe). Ezenkívül befejeztem az Epitafios (Sírfeliratok) első évadát [értékelés lesz majd róla] és sajnos kaszával jutalmaztam a Life UneXpected-et, mert 4. hete nem bírom rávenni magam, hogy tovább nézzem. Sajna eltűnt az a feelgood hangulat, amiért megszerettem. Kár érte, nyáron talán megnézem a most kihagyott részeket.

Nagyjából ennyi. Ezenkívül volt kerti munka (bőven) és ügyintézés a leendő nyári munkámmal kapcsolatban. Összességében nem unatkoztam, meglehetősen eseménydúsan telt el a szünet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése