2010. április 20., kedd

Nyári tervek sorozatos fronton

Kevesebb, mint egy hónap van az upfrontsig, amikor is kiderül, mik lesznek azok az őszi sorozatok, amiket a csatornák berendeltek, illetve melyek azok, amiket a továbbiakban is berendeltek. Nem listáznám ki őket, mert egyrészt annyira nem vagyok belőlük naprakész, másrészt pedig le van/lesz írva a Linkelgetés menüpontnál található weboldalakon.
Lassan véget ér a 2009/2010-es sorozatos évad, aminek örülök is, meg nem is. Abból a szempontból nem örülök, hogy nagyon sok sorozatot megszerettem az évadban, a folytatás pedig messze van még.
Amiért viszont örülök neki, az az, hogy a nyár folyamán bele lehet kezdeni új sorozatokba vagy éppen végig lehet nézni már véget ért szériákat.

Jó ideje tervezem, hogy miket nézek meg nyáron, ha éppen lesz rá időm, úgyhogy álljon itt egy kis lista a nyári sorozatterveimről.
Szintrehozások: négy sorozat van ezen a megtisztelő helyen, nevezetesen a Chuck, a Lost, a White Collar és a Vampire Diaries. Mindegyikbe belekezdtem, csak hát a hetiek mellett már nem volt időm arra, hogy szinten is tartsam őket. Talán a White Collar lesz az első, mégpedig akkor, amikor véget ér a Castle. A többi sorozat sorrendjét még meglátom.
Hetiben nézettek: amit biztosan nézni fogok, az a True Blood és talán még a Persons Unknown, illetve a fordítás miatt még a Happy Town. A Hungot még meglátom. Az a bajom vele, hogy a nagyon jó és ötletes sorozatból a végére inkább dráma lett, a humor pedig szép lassan elkopott belőle.
Darák: év közben szépen bővült a lista, de talán a mostani már véglegesnek tekinthető.
Spartacus - Blood and Sand: gyakorlatilag alig olvastam róla negatív véleményt, azt is inkább csak a sorozat elején. Annyit tudok róla, hogy nem éppen finom sorozat, elég sok benne a durvaság.
Parenthood: épp a mai nap rendelték be a sorozat második évadját, erről is csak pozitív kritikákat olvastam, úgyhogy épp itt az ideje, hogy belekezdjek.
Sons of Anarchy: szintén egy sokat dicsért sorozat, két évad (13-13 rész) ment le belőle.
Dexter: junkiekörben eléggé alapsorozatnak számít, úgyhogy ideje behoznom ebből is a lemaradásomat.
Ezeken kívül még két olyan sorozat van, amikbe bele fogok nézni, de nem biztos, hogy beleférnek a nyári darába: a Damages és a United States of Tara.

update és úgy látom, halaszthatatlan: Community és Rules of Engagement. Két nagyon korrekt szitkom, amivel pótolni kell a borzasztóan ellaposodott Big Bang Theoryt. Community a főcímzenével nyert meg, a RoE pedig két nagyon jó epizóddal.

Meglátjuk, mennyire lesz idő és hogy fognak tetszeni azok, amiket most fogok először megnézni.

1 megjegyzés:

  1. White Collar és Vampire Diaries is nagyon jó, a Parenthoodról nem is beszélve!:)
    A True Bloodot én is nézni fogom, várom, akárcsak a Dextert.
    Én is akarok majd darálgatni a nyáron, de nem szoktam előre eltervezni, majd ahogy jön, bármi lehet, amit még nem láttam (újranézni nem szoktam).

    VálaszTörlés