2022. február 20., vasárnap

Diplomázás

Az évösszegző posztban már beharangoztam egy bejegyzést, de kicsit megcsúsztam vele. 2018 végén írtam, hogy ismét iskolapadba ültem, ugyanis egy egyetemi képzésbe kezdtem. Annak idején, amikor elvégeztem a logisztikai OKJ-t, szerettem volna ezen a területen elhelyezkedni, de kevésnek éreztem a tudásomat. Úgyhogy első lépésként körbenéztem, milyen lehetőségek vannak és miután megtaláltam a számomra legmegfelelőbbet, belevágtam. Nem volt egyszerű munka mellett tanulni, de tetszett a képzés és egy percig sem bántam, hogy belevágtam. A csoporttársakkal hamar összebarátkoztam és azt is beláttam, hogy muszáj összeszerveződni és segíteni egymást, mert egyedül piszok nehéz lenne végigcsinálni az egészet. Gondolok itt a jegyzetszerzésre, tételkidolgozásra vagy éppen a vizsgatapasztalatokra. 

Az elején nagyon hosszúnak tűnt a képzés, de így visszatekintve gyorsan elrepült ez a három és fél év. Az online oktatást testközelből megtapasztalhattam (érdekes volt egyszerre tanárként és diákként is részt venni benne), de szerencsésnek érzem magam, hogy a nehezebb és több tanári magyarázatot igénylő tantárgyakat (pl. matek, statisztika, mikro, makro, számvitel, informatika) hagyományos keretek között tanulhattam. A tanárok egyébként nagy tudásúak és emberségesek voltak, igyekeztek mindent megtenni, hogy az adott tantárgyat megértsük.
A decemberi államvizsga előtt nagyon izgultam, de szerencsére jó tételeket húztam, úgyhogy a vizsga jegyével és a diploma eredményével is elégedett vagyok. A Karácsonyi készülődést már abban a szellemben töltöttem, hogy nem kellett vizsgára készülnöm és minden elemében meg tudtam élni az ünnepet.
A februári diplomaosztón pedig kézbe vehettem a diplomámat, amire azóta is rettentő büszke vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése