2021. március 30., kedd

Margitszigeti tavasz

Lassan már úgy fogom ismerni a Margitszigetet, mint a tenyeremet, annyiszor látogatok el oda. Először tavaly nyáron sétáltam körbe, aztán ősszel is végigmentem a sétányokon, hogy gyönyörködhessek az őszi színpompában. Tervben volt, hogy télen is megnézem a Margitszigetet, de mivel nem esett hó (az a pár centis januári fehérség el is olvadt, mire véget ért a munkanapom), ez a program kimaradt. Idén tavasszal viszont nagyon vártam már, hogy felébredjen a természet és virágba boruljanak a fák. Így aztán csak március végén érkezett el az alkalom a tavaszi Margitsziget megcsodálására. Hoztam is róla néhány képet:

rengeteg a magnóliafa a szigeten és csodálatos, ahogy virágoznak

 közeli képen még szebbek ezek a hatalmas rózsaszín virágok

aranyesőből is van egy pár a szigeten

tavaszi kontraszt: zöld és rózsaszín

mondom: a sziget minden pontján ilyen szépségeket lehet látni :)

törpenárcisz

és egy kakukktojás, mert a Gellérthegyre is felmentem, hogy a virágzó mandulafával megörökíthessem ezt a kilátást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése