2020. július 10., péntek

Margitszigeti séta

Ahhoz képest, hogy hét éve élek a fővárosban, eddig még nem jártam a Margitszigeten. Idén nyáron mindenképpen szerettem volna ellátogatni, Dentorel fényképei (itt, itt és itt) pedig még inkább meghozták hozzá a kedvemet. Így hát amint lehetőségem adódott, pótoltam a hiányosságomat és célba vettem a Margitszigetet. 




Valamiért kisebbnek hittem a szigetet, de így is pár óra alatt bejárható. És persze minden részletében gyönyörű. A növényzet burjánzó, ugyanakkor a parkok szépen karban vannak tartva. Séta közben úgy éreztem, mintha egy oázisban járnék a város közepén. Az autók és a város zaja helyett madárcsicsergés hallatszott a Margitszigeten és pár méterenként akadt egy-egy látnivaló: a Japánkert, a domonkos rendi kolostor romjai, a Víztorony, a Vadaspark, a premontrei templom,vagy éppen a sziget déli részén található szökőkút. Miután a sziget minden zeg-zugát bejártam, elhatároztam, hogy majd ősszel is megnézem, mert kíváncsi vagyok, hogyan fest a Margitsziget az őszi színpompában. 




1 megjegyzés:

  1. Jól tetted, valóban nagyon szép :)
    Egyszer együtt is körbejárhatjuk :)

    VálaszTörlés