2015. február 28., szombat

Tél volt...

Hó esett és jöttek az ünnepek... - szól a jól ismert dal. Nos, hó nem sok esett és az ünnepek is a szokásos módon teltek el. Persze a hosszú január és február sem telt eseménytelenül, de most már jöhetne a tavasz, mert nem szeretem a hideget és a szürkeséget. A tavaszváráshoz hoztam néhány képet, amelyet az elmúlt három hónapban készítettem.

Ekkora volt a legnagyobb hó, hamar el is olvadt. 

A Balaton sem fagyott be, csak jégtáblák képződtek a tetején, így a korizás idén is kimaradt. 

Először készítettem narancslekvárt, ami nem is volt olyan nehéz, mint gondoltam. 
A végeredmény nagyon finom lett, úgyhogy jövőre is csinálok majd néhány üvegnyit. 

A névnappal úgy vagyok, hogy jól esik, ha felköszöntenek, de akkor sem sértődök meg, ha elfelejtik. 
Idén viszont annyira kedvesek voltak a kollégáim, hogy ezzel a kis csomaggal fogadtak. 

A munkahelyi felköszöntés után illő volt a barátokkal is ünnepelni, ugyanis Löfli szülinapja is február 19-re esett. 

Ha már havas képekkel kezdtem a bejegyzést, akkor a tavasz hírnökével zárom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése