2012. február 20., hétfő

Öt és fél év

Legutóbbi személyes bejegyzésemet azzal zártam, hogy kíváncsian várom az idei évet, mert végzek az egyetemmel. Nos, a januári államvizsga után február elején eljött végre az a pillanat, hogy a kezemben tarthattam a diplomámat. :)

Nagyon hamar eltelt ez az öt és fél év, sokkal gyorsabban, mint a középiskolai időszak. Ennek ellenére csak ötödévben tudatosult bennem, hogy már tényleg nincs sok hátra a diákévekből. Előtte nagyon távolinak tűnt, meg nem is igazán gondoltam bele. Nem volt tiszta a rendszer (nem vitték túlzásba a tájékoztatást), plusz az aktuális teendők mellett idő sem volt ezen mélázni. A tanítási gyakorlatok és a szigorlatok után már nyilvánvaló volt, illetve a lakótársaim is megjegyezték párszor, hogy hiányozni fogok nekik jövő félévben.
A januári államvizsga gyorsan lezajlott és nagyon örültem, hogy túl vagyok rajta. Függetlenül attól, hogy nem egészen úgy sikerült, amilyennek szerettem volna, úgy jöttem ki róla, hogy ez volt az utolsó egyetemi vizsgám. A diplomaosztó már jóval ünnepélyesebb hangulatú volt és hát hihetetlenül jó érzés volt kézben tartani öt és fél év munkájának gyümölcsét. És volt sapkadobálás is a végén. :)


Az egyetem és az éjszakába nyúló tanulás biztosan nem fog hiányozni, a csoporttársak és a város viszont igen. Pécs már az egyetem előtt is szimpatikus volt, az egyetem alatt pedig még jobban megszerettem. Rengeteg emlékezetes pillanatot és igazi barátokat köszönhetek az egyetemi éveknek, így vegyes érzelmekkel vágok neki a jövőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése