2011. június 15., szerda

The Nine Lives of Chloe King - pilot

A Nine Lives of Chloe Kinggel kezdetét vette a nyár, legalábbis ami a sorozatokat illeti. Egyelőre még csak az első részen vagyunk túl, de a látottak alapján tökéletes nyári darab a sorozat.


A sorozat főszereplője a 16 éves Chloe, akinek épp a szülinapján kapcsolódunk be az életébe. Átlagos, életvidám lány, akinek az a szülinapi kívánsága, hogy legyen izgalmasabb az élete. Legyen szerelmes, élje át az ominózus első csókot és kerüljön izgalmas kalandokba. Pont mint egy átlagos tinédzser. Elég hamar teljesül is a kívánsága, hiszen egy buliban megismerkedik Xavierrel, akivel telefonszámot cserélnek és az a bizonyos első csók is elcsattan.


Hamarosan azonban jönnek a furcsaságok: Chloe azokat a halk zajokat is meghallja, amiket mások már nem, a legvékonyabb felületen is kiválóan tud egyensúlyozni és olyan reflexei vannak, mint egy macskának. Hamarosan ki is derül, hogy Chloe nem ember, hanem egy Mai, vagyis egy ősi és szent faj (Bastet) leszármazottja. Nem is akármilyen Mai Chloe, hanem egy úgynevezett Egyesítő, mivel kilenc élete van, míg társainak csak egy, vagyis neki kell megmentenie a többieket. Az is kiderül, hogy ha valakit megcsókol, akkor az minden bizonnyal meghal. Természetesen ellenséget is kapunk, akinek feltett szándéka kiirtani a Maiokat, kezdve Chloéval és az életeivel. Egy életet már el is veszített a pilot során.
Családi szálat is kapunk természetesen, hiszen Chloét örökbe fogadták, tehát nyomozás is lesz majd a vér szerinti szülők után.


A sztori tehát érdekesnek tűnik, a főszereplők is rendben vannak (egyedül az Amy nevű szereplő idegesítő). Az eyecandy faktor is remek, mindkét nem elégedett lehet a "felhozatallal". További jó pont, hogy nem céltalanul vannak felvonultatva a szereplők, mindegyik fontossá válik a történet szempontjából. Üresjárat sincs a nyitórészben, végig pörög a történet a maga tempójában.


A pilot legfeltűnőbb negatívuma a folyamatos tinipopzene. Gyakorlatilag alig van olyan jelenet, ami alatt ne szólna dal. Valamilyen szinten indokolt a sok zene (a sorozat az acb family-n megy), de sajnos sokat levon a sorozat élvezeti értékéből. A másik negatívum magából a történetből fakad. Az első évadot ki tudja tölteni a cselekmény, de további évadokra ez kevés.

Értékelés: 7/10. Összességében egész korrekt volt a pilot, kb. olyan, mint vártam. Ha kevesebb lesz a zene és Amy szereplése, akkor nézős marad.

15 megjegyzés:

  1. Érdekes. Remélem kapunk a többi részről is beszámolót!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem majd csak az évadzáróról (meg az évadról összességében) írok. Minden epizódról nem lesz külön poszt. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második évadot belinkeli valaki?:))

      Törlés
    2. Csak egy icipicit kellett volna lejjebb görgetned, hogy lásd, amit 3 éve írtam: kaszát kapott a sorozat, nem készült belőle második évad.

      Törlés
    3. Sziasztok!
      Én tegnap fejeztem be a sorozatot és totál kiakadtam hogy nem lesz 2.évad):

      Törlés
  3. Én is megnéztem, tetszetősnek tűnik. Már várom a többi részt. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik,izgalmas.:)
    Szerintem az sem baj, ha csak 1-2 évados lenne, ha sikerül rendesen befejezniük. Nem feltétlen szükséges,h 6 évados sorozatot csináljanak belőle.:)
    A zenék,igaz, h sok van,de szerintem ez sem egy akkora zavaró tényező.
    A felhozatal pedig tényleg 10 pont.:)

    VálaszTörlés
  5. Idegesítő a hangja, a mozdulatai pedig túl mesterkéltnek tűnnek.
    Le vagyok maradva a sorozattal, így nem tudom, változott-e valami ezen a téren.

    VálaszTörlés
  6. Nem tudjátok,hogy most a 2. éved ki fog-e jönni,vagy sem? Folytatják a sorozatot?( Nekem nagyon bejött a sorozat.:))

    VálaszTörlés
  7. Nem lesz 2. évad, kaszát kapott a sorozat.

    VálaszTörlés
  8. Hol lehet megnézni a részeket???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annak idején torrentoldalakról töltöttem le, gondolom még most is beszerezhető így.

      Törlés