2010. január 28., csütörtök

Roham

Van ugye ez a szépséges Bologna-rendszer és ugye most kell MA-ra is jelentkezni. Harmadévben. Tehát engem nem érint ez a dolog. Illetve mégis. Mert ilyenkor ugye előkerülnek emberkék, hogy "Jaj, most mi lesz, segítsél már." Amivel nincs is semmi baj, csak hát ugye, mindig CSAK engem találnak meg ezzel. De most komolyan. Tavaly nekünk senki nem mondott el semmit, mindenre nekünk kellett rájönnünk. Meg mivel most nem vagyok érintett ebben a felvételiben, így nyilván elfelejtettem dolgokat. Így meg nem vagyok annyira jó információforrás, ez van. Ha nem érint, akkor nyilván nem foglalkozom vele és nem nézek utána, idén mi hogy van.
A vicc az, hogy ha méltóztatnák megvenni (!) és elolvasni a felvételis könyvet, ne adj isten még a felvit is átböngésznék, máris könnyebb lenne az életük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése