2020. október 3., szombat

Medveotthoni kirándulás

A szeptemberi nyárias időnek köszönhetően egy iskolai kiránduláson vehettem részt, melynek keretében a veresegyházi Medveotthonba látogattam el. Régóta terveztem már, hogy egyénileg is megtekintem ezt a rezervátumot, de eddig nem sikerült időt szakítanom rá. Mivel szeretem az állatokat és a természetet, nagyon élveztem az itt eltöltött két órát. 
A legjobban természetesen a medvék tetszettek, rajtuk kívül pedig farkasokat, oroszlánokat, hiúzokat, ormányos medvéket, aligátorteknősöket és szarvast lehetett megtekinteni. Az idő csodás volt és jó volt látni, hogy az itt élő állatok nagy része szép környezetben és rendezett körülmények között éli az életét.  Mutatok is néhány kedvcsináló fotót.

nagybetűs felirat vár mindenkit a bejárat előtt

magányos rénszarvas

igazi vadvilág medvékkel és farkassal

egy békésen hűsölő medve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése