2020. május 30., szombat

Tavaszi kedvenceim

Tavasz végével összegyűjtöttem azokat a dolgokat, amelyeket az elmúlt hónapokban szereztem be és használtam. A vírushelyzet miatt nyilván kevesebb dolgot vásároltam, ám a korábbiakhoz hasonlóan most is írnék róluk pár szóban. (A bejegyzés nem szponzorált.)


- Régóta szerettem volna beszerezni egy borsszórót, ugyanis azt tapasztaltam, hogy a frissen őrölt szemes borsnak egészen más íze van, mint a zacskós fűszernek. Ez a kis fűszertartó kicsit szélesebb ugyan, mint amilyet eredetileg akartam, de a funkcióját ugyanúgy el tudja látni. A Pepcoban vettem még március elején, így már sajnos nem kapható, ezért különösen örülök, hogy akkor megvettem. 
- Márciusban állandó program a szobanövényeim átültetése. Ez idén se maradt el, de egy új növénnyel is gazdagodott a gyűjteményem. Nagyon sok helyen láttam zámiapálmát (Zamioculcas zamiifolia) és utánaolvastam a neten, milyen kevés gondozást igényel, így beszereztem egy tövet. A két világosabb zöld levélszárat azóta hozta a növény, amióta a szobámat ékesíti, így szemmel láthatólag jól érzi magát nálam a növény. 
- A vírushelyzet kirobbanásakor nem rohantam meg egyből a gyógyszertárakat, mert nem láttam értelmét annak, hogy rengeteg gyógyszert halmozzak fel otthon. Így csak egy kis doboz C vitamint vásároltam, hogy megerősítsem az immunrendszeremet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése