2020. március 23., hétfő

Koronás tavasz

Amióta az eszemet tudom, a tavasz a kedvenc évszakom. Egyszerűen imádom, ahogy a téli álomból életre kel a természet, kizöldülnek a fák, virágillatú a levegő, csiripelnek a madarak és elég erősek a napsugarak, hogy kellemes legyen a hőmérséklet. Nos, az idei tavasz egy kicsit más. Beárnyékolja a koronavírus és az otthonmaradás, így sajnos a négy fal közé vagyok kényszerülve. 
Egy hete dolgozom itthonról és csak az alapvetően szükséges élelmiszerek beszerzéséhez hagyom el a lakást. Nekem, mint mászkálós és társaságkedvelő embernek, nagyon furcsa ez. Konkrétan üres a határidőnaplóm, amire már évek óta nem volt példa.

Persze ez nem jelenti azt, hogy unatkoznék, sőt. Egy csomó olyan dologra van most időm, amire normál esetben heteket kellett volna várnom vagy csak bonyolult átszervezések mellett tudtam volna kivitelezni. Ennek folyományaként készen vagyok a tavaszi nagytakarítással, a régóta halogatott cipő- és ruhaszelektálással és a dolgaim rendezgetésével. Konkrétan utolértem magam a házimunkában és végre nem tornyosulnak az elvégzendő teendők. A munkáról már sajnos nem mondható el ugyanez. A hometeaching alatt sokkal több a feladat, mint normál esetben és a kollégák mellett a gyerekek is hiányoznak. Szóval nagyon remélem, hogy hamarosan véget ér a vírushelyzet és visszatér az élet a megszokott kerékvágásba. Addig is jöjjön néhány tavaszi kép, amit jártamban-keltemben készítettem. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése